Tuesday, September 13, 2011

Takaful IKHLAS menangi anugerah BrandLaureate

13 Jan 2011



KUALA LUMPUR 12 Jan. - Takaful Ikhlas Sdn. Bhd. (Takaful IKHLAS) memenangi Anugerah Jenama Terbaik bagi Perkhidmatan Insurans Kesihatan pada majlis penganugerahan The BrandLaureate SMEs Chapter 2010 selama tiga tahun berturut-turut.

Takaful Ikhlas dalam kenyataannya di sini hari ini berkata, pihaknya juga berjaya mempertahankan Anugerah Jenama Terbaik dalam Perkhidmatan Perlindungan Kewangan selama dua tahun berturut-turut.

Anugerah itu disampaikan oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad di Kuala Lumpur semalam. Turut hadir adalah Tun Dr. Siti Hasmah Mohd. Ali dan Presiden The BrandLaureate, Dr. KK Johan.

"Kejayaan ini membuktikan bahawa produk-produk perlindungan Takaful Ikhlas diterima dan menepati citarasa dan keperluan rakyat Malaysia. Jenama Takaful Ikhlas mempunyai matlamat, destinasi dan imej tersendiri,

"Salah satu kategori yang dimenangi sebanyak tiga kali berturut-turut adalah melalui produk Ikhlas Medic Assist Takaful (IMAT), iaitu pelan perlindungan perubatan komprehensif.

"Kejayaan kami ini perlu dikongsi bersama dengan pelanggan kami yang banyak memberi sokongan dan serta warga kerja Takaful Ikhlas yang berdedikasi, " kata Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutifnya, Datuk Syed Moheeb Syed Kamarulzaman.

Takaful Ikhlas mempunyai pusat perkhidmatan pelanggannya di pejabat korporatnya di Bangsar South, Kuala Lumpur serta pejabat wilayah di Klang, Kota Bharu, Johor Bahru, Sungai Petani, Kedah, Sarawak, Melaka, Sabah, Pahang, Ipoh, Kuala Terengganu dan Putrajaya

Utusan Malaysia

No comments:

Post a Comment